راهکارهای کارآمد برای تبلیغات موفق در اینستاگرام2023-04-18

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ 13 روش موثر برای دیده شدن

این اطمینان حاصل می‌کند که تبلیغات شما توسط مرتبط‌ترین مخاطبان دیده می‌شود و نرخ تبدیل شما را افزایش می‌دهد. ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه به عنوان یک روش تبلیغاتی جادویی در اینستاگرام می‌تواند تاثیر زیادی بر جذب توجه مخاطبان و تبدیل آن‌ها به مشتری داشته باشد. این روش معمولاً با استفاده از پست‌ها و استوری‌ها به مخاطبان اطلاع‌رسانی می‌شود که مدت زمان محدودی برای استفاده از تخفیف یا پیشنهاد ویژه وجود دارد. چنین تخفیف‌هایی می‌توانند شامل درصدی تخفیف، هدیه همراه خرید یا فروش ویژه در زمان‌های خاص باشند. به احتمال زیاد اینفلوئنسری در اینستاگرام پیدا می شود که کارش مرتبط با کسب و کار شما باشد یا حداقل مطمئن باشید که مخاطبان هدف شما، او را هم دنبال می کنند.

شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، مطالعه مقالات و منابع معتبر و پیگیری اخبار و تغییرات جدید می‌تواند به شما در بهبود و به‌روزرسانی استراتژی‌های تبلیغاتی کمک کند. بررسی کنید هر قسمت از بودجه‌ای که برای تبلیغات اختصاص داده بودید در کدام قسمت خرج شده و چه بازدهی داشته است. به عنوان مثال اگر میزان جذب شما از اینفلوئنسر مارکتینگ نسبت به کمپین‌های اسپانسرینگ بیشتر بوده، متوجه می‌شوید که برای کمپین‌های بعدی بودجه بیشتری به روش اول اختصاص دهید. حتی ممکن است لازم باشد یکی از روش‌‌ها را به طور کامل حذف کنید و بودجه‌ای برایش اختصاص ندهید. افزایش ۵ هزار فالوور تا پایان کمپین،‌ جذب ۲ هزار ورودی برای سایت تا پایان کمپین، افزایش ۲ درصدی فروش تا یک ماه بعد از کمپین چند نمونه از اهداف SMART هستند که می‌توان برای یک کمپین تبلیغاتی مشخص کرد. این دسته از تبلیغات در Feed اینستاگرام، بین پست‌ها و استوری‌های کاربرانی که انتخاب کرده‌اید نشان داده می‌شوند.

– استفاده از عناصر بصری جذاب:

در قالب پست، استوری و لایو توسط یک صفحه پربازدید یا افراد مشهور می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد سنجاب، امکان جستجوی پیشرفته برای یافتن صفحات مناسب تبلیغات است. با استفاده از فیلترهایی مانند حوزه فعالیت، جنسیت صاحب صفحه و تعداد فالوور، می‌توانید بهترین صفحات را برای کمپین خود انتخاب کنید.

اما یکی از دلایلی که این نوع تبلیغ را محبوب‌تر کرده، امکان قرار دادن لینک وب‌سایت یا دیگر لینک‌ها در استوری است. مثلاً اگر یک برند محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، می‌توانید آرایشگران، بانوان و حتی آقایانی را که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند یا به محصولات آرایشی علاقه‌مند هستند، مخاطب هدف خود قرار دهید! اگر یک فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزی هستید، آشپزان و علاقه‌مندان به آشپزی مخاطبان شما خواهند بود. تبلیغات ریلز، پست، استوری، چرخ‌وفلک، اکسپلور، مجموعه و… از انواع تبلیغات اینستاگرامی هستند.

اگر محتوای تولید شده با نیازها و علایق بازار هدف شما همخوانی نداشته باشد، شانس موفقیت پیج شما به شدت کاهش می یابد. این کار را خیلی راحت می‌توان از طریق استوری انجام داد، یعنی اینکه لینکی را در پیج نمایش‌دهنده تبلیغ قرار داد تا کاربر با کشیدن صفحه به طرف بالا، وارد صفحه مورد نظر شود. اگر شما نیز وب‌سایت دارید و سعی می‌کنید کاربر را به وب‌سایت‌تان هدایت کنید، باید یک لندینگ پیج مناسبی را طراحی کنید. اما نکته مهم‌تر این است که لندینگ پیج شما یا حتی صفحات معمولی وب‌سایت شما، باید در اصطلاح واکنش‌گرا باشد. مثلاً یک ویدیویی را ساخته‌اند و در مورد یک محصولی صحبت می‌کنند، اما پس از گذشت چندماه، هنوز هم برای تبلیغات خود از این ویدیو استفاده می‌کنند. این‌کار، کاملاً اشتباه است، حتی اگر این تبلیغ، برای بار اول یا دوم بازدهی خوبی داشته است، نباید آن را تکرار کرد، یعنی نباید از محتوای تکراری استفاده کرد.

  • به‌طور مثال تخفیف‌هایی که به مناسبت‌های مختلف مثل عید نوروز، شب یلدا و … قرار می‌دهند را به‌صورت گسترده، در پیج‌های اینستاگرام تبلیغ می‌کنند.
  • این ویژگی به برندها اجازه می‌دهد تا در زمان واقعی با فالوئرهای خود ارتباط برقرار کرده و محصولات، خدمات یا رویدادهای خاص خود را معرفی کنند.
  • {
  • با این کار متوجه می‌شوید که آیا مخاطبان تبلیغات شما را دوست داشته‌اند یا نسبت به آن واکنش منفی نشان داده‌اند.
  • |}{
  • با استفاده از تبلیغات خیمه ای، کسب و کارها یک تبلیغ را با چند آگهی مختلف سه بار در یک روز در معرض دید کاربران می گذارند.
  • |}
  • تبلیغات در اینستاگرام به صورت تصویری، ویدئویی، متنی و در قالب استوری و پست و با روش‌های مختلفی مانند همکاری با افراد معروف (Influencers) انجام می‌شود.
  • {
  • در اینجا، من ۴ نوع پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام مناسب نیستند را معرفی می‌کنم.
  • |}

در مقابل، بعضی از اینفلوئنسرها در اینستاگرام محبوبیت بسیار زیادی دارند و شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی و مثبت هستند که قطعا اینفلوئنسر مارکتینگ به کمک آن‌ها، نتیجه‌ی مثبت خواهد داشت. بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق پست گذاشتن، تولید محتوای اورجینال است. خیلی مهم است که محتوایی در فید اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارید، تکراری نباشد زیرا این پست برای همیشه در فید اینستاگرام شما باقی خواهد ماند (مگر اینکه خودتان آن را حذف کنید). برای تولید محتوای اورجینال بد نیست که یک تیم عکاسی و طراحی گرافیک داشته باشید.

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، این پلتفرم اجتماعی به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا به مخاطبان گسترده‌ای دست یابند و ارتباطات معناداری با مشتریان خود برقرار کنند. اگر به دنبال افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید و افزایش فروش هستید، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد. تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش ها برای جذب مشتری و افزایش فروش است.

اگر کار شما فروش تجربه است، می‌توانید محتوای خود را به هدف اصلی کسب و کار خود مرتبط کنید. استوری اینستاگرام نوعی محتوای گذرا است و بنابراین، نیازی نیست که زمان زیادی برای ایده‌پردازی یا طراحی بهترین اسلایدهای ممکن اختصاص دهید. استوری‌ها به برندها و افراد اجازه می‌دهند تا با اختصاص دادن وقت کمتر به طراحی، خلاقیت بیشتری از خود نشان دهند.

تعیین برنامه‌های ویرایش عکس و فیلم، تعیین هدف، تعیین مخاطب، تعیین بودجه، تعیین برنامه و کمپین تبلیغاتی و در نهایت ارزیابی نتایج تبلیغات مهم است. بعد از طی مراحل قبل و آشنایی با نحوه تبلیغات در اینستاگرام باید یک اکانت اینستاگرامی برای برند یا کسب‌وکار خود داشته باشید. اگر هنوز پرسونا تعریف نکرده باشید، بهتر است مشخص کنید که مخاطبان اصلی محصولات و خدمات شما چه کسانی هستند.

همچنین می‌توانید تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها را با تعداد فالوورها تطبیق دهید؛ باید یک تناسبی بین لایک‌ها و تعداد فالوورهای یک پیج وجود داشته باشد. به طور میانگین و برحسب نوع کسب‌و‌کار باید حدود 10 درصد فالوورهای پیج مربوطه تعداد لایک‌ هر پست باشد؛ بنابراین محتاطانه عمل کنید و تعداد فالوور را در کنار فاکتورهای دیگر برای تصمیم‌گیری در نظر بگیرید. با این روش می‌توانید دو یا چند نسخه از تبلیغات خود را با تغییرات جزئی (مانند تصویر، متن، یا فراخوان به عمل) ایجاد کنید و عملکرد هر نسخه را مقایسه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بفهمید کدام نسخه تبلیغاتی بهترین عملکرد را دارد و بر اساس آن، تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید.

بودجه روزانه به تبلیغ شما اجازه می‌دهد تا به طور نامحدود اجرا شده و هر روز تا مبلغ تعیین شده خرج شود. با انتخاب حالت کلی، می‌توانید زمان‌بندی تبلیغات خود را به صورت دستی انتخاب کنید. جنسیت، سن، محل زندگی، طبقه اجتماعی، جایگاه اجتماعی، زبان و فرهنگ، علایق و رفتار و میزان تحصیلات مخاطبان، از جمله مهم‌ترین معیارهایی هستند که باید آن‌ها را پیش از انجام تبلیغ در اینستاگرام شناسایی کرد. علاوه بر این، از طریق تعامل بیشتر با مخاطبان، برگزاری مسابقه یا قرعه‌کشی، استوری‌های داستانی، ایجاد حس ارزش در مخاطب و کمک از مخاطبان برای معرفی شما به دیگران، می‌توانید مخاطبان بیشتری جذب کنید. در کنار کسب‌وکارهای آنلاینی که در این پلتفرم ایجاد شده‌اند، بسیاری از افراد نیز برای گسترش کسب‌وکار خود به تبلیغات در این فضا روی آورده‌اند. تبلیغات در فضای مجازی و به خصوص پلتفرم اینستاگرام تنها زمانی می‌تواند موجب پیشرفت و توسعه یک کسب‌وکار شود که اصولی و کاربرپسند باشد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

مهم‌ترین نکته در آموزش تبلیغات در اینستاگرام این است که دسترسی به سرویس تبلیغات صرفاً از طریق اکانت‌های حرفه‌ای (Professional) امکان‌پذیر است و باید اکانت خود را به حرفه‌ای تغییر حالت دهید. مشابه بودن محتوای پیج شما با محتوای صفحه موردنظر به این معنا نیست که شما رقیب یکدیگر هستید؛ بلکه می‌توانید از این تشابه به نفع خودتان استفاده کنید. برای مثال، فرض کنید فروشنده لباس‌های ورزشی هستید و می‌خواهید خبر تخفیف آخر سالتان را به اطلاع مخاطبان برسانید. هر پیجی که محتوایی با موضوع ورزش و سلامتی داشته‌باشد، برای تبلیغ شما مناسب است. سعی کنید برای اجرای کمپین تبلیغاتی رسانه‌ای را انتخاب کنید که علاوه بر تشابه با موضوع پیجتان، محتوای زرد و بی‌کیفیت نداشته باشد و از منابع معتبر و تخصصی برای تولید محتوا الهام گرفته‌باشد. هشتگ‌ها یکی از ابزارهای مهم در اینستاگرام هستند که به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را به مخاطبان بیشتری نمایش دهید.

تبلیغات چرخشی به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را در یک تبلیغ ارائه دهید و تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبان ایجاد کنید. بعد از پایان کمپین تبلیغاتی کار سبک‌تر می‌شود و مهم‌ترین وظیفه شما تحلیل آمار و ارقام و سنجش میزان موفقیت و نتیجه‌ای است که به دست آورده‌اید. در ادامه به نکات مهمی که پس از پایان تبلیغات در اینستاگرام باید به آن‌ها توجه کنید، اشاره خواهیم کرد. کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های تبلیغات در خود پلتفرم (Instagram Ads) راه‌اندازی شوند یا اینکه به صورت مستقیم در پیج‌های دیگر منتشر شوند. از آنجایی که استفاده از قابلیت Instagram Ads در ایران محدود است، اکثر افراد ترجیح می‌دهند از روش‌های دیگر استفاده کنند.

بهترین روش برندسازی در اینستاگرام، تبلیغاتی است که به طور هوشمندانه انجام می‌شود. این روش می‌تواند به تدریج کسب و کار شما را در ذهن کاربران شبکه اجتماعی جا بندازد. با این نوع تبلیغات، کسب و کارها چندین عکس را در یک پست به نمایش می گذارند. این قالب که به (چرخ و فلک افقی) معروف است، زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید جنبه های مختلف یک محصول یا خدمات را در قالب چند تصویر متوالی معرفی کنید.

حال در زیر نمونه ی خلاقانه دیگری که توسط تیم شایگان انجام شده را ملاحضه می کنید. ما در اینجا می خواهیم در ابتدا اصول کلی را توضیح دهیم، اصولی که باید رعایت کنید تا پیجتان از نظر کاربران جذاب باشد. حتی می‌توانید یک مخاطب مشابه هدف قرار دهید – افرادی با ویژگی‌های مشابه مخاطب اصلی شما – هنگامی که به طور کامل به مخاطب هدف خود دست یافتید. برای مثال می‌توانید عکس‌هایی از محصولات یا ویدئوهایی آموزشی در رابطه با نحوه‌ی استفاده از محصولات خود پست کنید.

یادگیری آموزش تبلیغ در اینستاگرام به یک اصل اساسی در هر کسب و کاری تبدیل شده. با تسلط بر استراتژی های تبلیغاتی این پلتفرم، به راحتی برند خود را معرفی و مشتریان جدیدی را جذب کنید. همچنین، با بهره گیری از تجربیات موفق دیگران و استفاده از تکنیک های تبلیغات ثروت ساز، به نتایج قابل توجهی خواهید رسید.

اتصال به حساب فیسبوک

ویدئوها می‌توانند به صورت پست یا استوری منتشر شوند و از قابلیت‌های مختلفی مانند مدت زمان متغیر و افزودن زیرنویس برخوردار هستند. تاکنون تعداد زیادی کمپین‌ تبلیغاتی موفق در سطح بین‌الملل و ایران انجام شده است. برخی از برندهای ایرانی هم بازدهی خوبی از تبلیغات اینستاگرامی خود به دست آورده‌اند، یکی از به یادماندنی‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی در سال ۱۴۰۰ تبلیغات اینستاگرامی سایت ترب بود. در تبلیغات این برند به صورت غیرمستقیم با دیجی‌کالا رقابت می‌کرد و در تلاش بود نشان دهد عملکرد بهتری نسبت به این رقیب قدرتمند دارد. کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به یکی از روش‌هایی که نام بردیم محدود نمی‌شود.

ما برای این مدل از کسب و کارها خدمات تولید محتوای اینستاگرام داریم که در زیر سه نمونه پست ایجاد شده توسط تیم شایگان برای محتوای اینستاگرامی نمایش داده می شود. استفاده از Reels برای تبلیغات جادویی در اینستاگرام بسیار مفید است زیرا این ویدیوها به سرعت در بین کاربران پخش می‌شوند و می‌توانند تاثیر زیادی در آگاهی از برند شما داشته باشند. با محتوای سرگرم‌کننده و خلاقانه در Reels، می‌توانید توجه مخاطبان را جلب کرده و آن‌ها را به برند خود علاقمند کنید. تبلیغات با استفاده از مسابقات و جوایز یکی از روش‌های بسیار جذاب و موثر در اینستاگرام است که موجب افزایش تعامل با مخاطبان می‌شود.

یعنی اینکه باید تأثیر مثبتی را بر روی کاربر بگذارد تا مثلاً ترغیب شود وارد پیج شما شود و در صورت نیاز، پیج‌تان را دنبال کند. تفاوت این نوع تبلیغ با تبلیغات چرخ‌وفلکی این است که می‌توانید از هر تصویر به صفحات محصولات مختلف لینک بدهید و مجموعه‌ای از محصولات را تبلیغ کنید. اینستاگرام قبلا محدودیت 15 ثانیه‌ای برای ویدیو‌ها داشت، ولی حالا می‌توانید ویدیوهای 60 ثانیه‌ای را در این پلتفرم منتشر کرد. اگر می‌خواهید تبلیغ شما صرفاً در اینستاگرام منتشر شود، تیک فیسبوک را بردارید و تیک «Audience Network» را روشن کنید. توضیحات زیادی در این خصوص نمیدهیم فقط می گوییم که اصلا این کار را نکنید. حتی اگر مجانی به شما فالوور فیک دادند هم نگیرید چون مانند سم روی پیج شما عمل می کند.

بنابراین تبلیغات در اکسپلور شانس بیشتری برای دیده شدن و جذب مخاطب دارد. تبلیغات استوری شامل تصاویر، ویدئوها و لینک‌های مستقیم به صفحات محصول یا خدمات است. از آنجا که کاربران تمایل زیادی به مشاهده استوری‌ها دارند، این نوع تبلیغات به‌ سرعت می‌تواند به دیده شدن برند شما کمک کند. قابلیت‌های تعاملی مانند نظرسنجی، سوالات و دکمه‌های اقدام (CTA) باعث تعامل بیشتر کاربران می شود. با رعایت این نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده هوشمندانه از دعوت به اقدام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید.

البته انجام تبلیغات به این شیوه هزینه‌هایی مثل دستمزد اینفلوئنسر، هزینه تولید محتوا و هزینه‌های جانبی مثل هدایا را در پی دارد که نباید از آن غافل شد. دستمزد اینفلوئنسرها به عوامل مختلفی مثل تعداد فالوورها، میزان مشارکت آن‌ها، سطح محبوبیت و مواردی از این قبیل بستگی دارد. به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها در کنار انجام تبلیغات در اینستاگرام، صفحه شخصی کسب‌وکار خود را نیز در این پلتفرم ایجاد کرده‌اند.

همچنین، این نوع تبلیغات باعث می‌شود که برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود و افراد بیشتری به خرید از شما ترغیب شوند. خودخواهانه است اگر بگوییم بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام همین مواردی است که نام می بریم. اما می شود گفت این استراتژی ها چند ویژگی دارند که آن ها را تبدیل به بهترین می کنند. این استراتژی ها بی خطرند، بر مبنای علم بازاریابی هستند، اگر هزینه داشته باشند هزینه آن ها معقول است و اینکه هم نتایج کوتاه مدت و هم بلند مدت دارند. اینستاگرام انواع مختلف تبلیغات مانند پست‌های تصویری، ویدئویی، استوری‌ها و آگهی‌های متنی را ارائه می‌دهد، و هر نوع تبلیغ ممکن است هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع تبلیغات پنجره‌ای است که کاربر را از محتوای اصلی صفحه منحرف می‌کند و محتوای تبلیغاتی را نمایش می‌دهد.

تبلیغات اسپانسری، یکی از ابزارهای پرقدرت اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی و با تاثیرگذاری بالا، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان مناسب معرفی کنید. این سیستم تبلیغاتی با استفاده از فیسبوک مدیریت می‌شود و برای فعال‌سازی آن نیاز به کارت بانکی ارزی دارید. با تعیین گروه مخاطبین مورد نظر خود، می‌توانید تبلیغات خود را به آن‌ها نمایش دهید و بدین ترتیب محبوبیت و فروش خود را افزایش دهید. موفقیت در تبلیغات اینستاگرام نیازمند ترکیبی از خلاقیت، تحلیل داده ها و آزمون و خطا است. با پیگیری این رویکرد و نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام، به نتایج مطلوبی دست یابید و بازدهی سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. برای داشتن یک تبلیغات موفق، باید به طور مداوم عملکرد خود را ارزیابی و بهینه کنید.

باید به مخاطبانی که وارد پیج می‌شوند خوش‌آمد بگویید و نیازهایشان را برآورده کنید. در ادامه درباره نکات و اقداماتی که باید در زمان اجرای کمپین مورد توجه قرار بگیرد، اشاره می‌کنیم. شما می توانید پیج هایی که هم اندازه شما هستند و همچنین مخاطبان آنها نزدیک به مخاطبین هدف شما هستند را پیدا کنید و با ارسال درخواست تبلیغات دو جانبه شما آن پیج را تبلیغ کنید و آن پیج شما را. این یکی از روشهای تبلیغاتی موثر در اینستاگرام است که شما بدون هزینه می توانید فالوورهای دیگر پیج ها را به پیج خود بکشانید. البته صبر کنید، تنظیم کردن ربات اینستاگرام باید توسط یک فرد کارشناس و حرفه ای در امور تبلیغاتی اینستاگرام انجام شود. چرا اگر درست ربات تنظیم نشود امکان دارد اینستاگرام پیج شما را ببندد و یا اینکه شما فالوورهای هدف را جمع آوری نکنید.

پس باید تبلیغ خود را در پیج‌هایی قرار دهیم که نرخ تعامل مناسبی داشته باشند. یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پست‌ها و استوری‌ها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد. بهتر است پیش از انتخاب یک پیج برای تبلیغ، حتماً نرخ تعامل آن را بررسی کنید. اینستاگرام فرمت‌های تبلیغاتی مختلفی ارائه می‌کند که هرکدام به شما کمک می‌کنند تا به اهداف تجاری خاص خود برسید! مثلاً برای انتقال سادهٔ مفاهیم پیچیدهٔ تجاری می‌توانید از تبلیغات ویدئویی استفاده کنید. همچنین، استفاده از استوری اینستاگرام برای تعامل مستقیم با مخاطب کاربردی است.

معمولاً این پیج‌ها، نرخ تعامل پایینی هم دارند و اصلاً نمی‌توان برای تبلیغ در اینستاگرام روی آنها حساب کرد. به جای این، بگردید پیج‌هایی را پیدا کنید که بر روی یک موضوع تمرکز دارند. مثلاً اگر تبلیغ‌تان در زمینه فروش غذای حیوانات خانگی است، پیج‌های حیات وحش گزینه‌های مناسبی هستند، نه پیج‌هایی که در کنار دیگر محتواها، بعضی مواقع هم ویدیوهای حیوانات را قرار می‌دهند. این هزینه‌ها شامل تولید محتوای مناسب و باکیفیت، طراحی صفحه فرود (Landing Page)، طراحی صفحه اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها و… است. همچنین باید تعیین کنید که چند پست، استوری، ریلز یا… در روز خواهید داشت.

تعیین هدف برای تبلیغات به تولید محتوا و بازدهی مناسب آن تبلیغ کمک خواهد کرد. فروش محصول، برندسازی، افزایش مخاطب و فالوور، افزایش ترافیک پیج و سایت و افزایش بازدید پست از مهم‌ترین اهدافی هستند که می‌توان برای تبلیغات در اینستاگرام تعیین کرد. ارائه لینک در استوری، بهترین روش جذب ترافیک وب‌سایت به حساب می‌آید.به این ترتیب، کاربران با بالا کشیدن صفحه می‌توانند وارد لینک مورد نظر شوند. همچنین به بررسی اهداف انجام تبلیغات در این شبکه‌ی اجتماعی محبوب خواهیم پرداخت و روش‌های جایگزین تبلیغات در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم. در آموزش تبلیغ در اینستاگرام قالب های دیگری نیز وجود دارد که ما تنها به این چهار مورد اشاره کرده ایم. آشنایی با قالب های آگهی، به شما کمک می کند تا استراتژی های موثری برای جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند خود ایجاد کنید.

{

بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

|}

در این مرحله لازم است متناسب با هدفتان و چیزی که قصد دارید آن را تبلیغ کنید، مدل تبلیغات را انتخاب کنید. برای مثال اگر به‌تازگی پیجتان را راه‌اندازی کردید و هدفتان افزایش آگاهی از برند است، به تبلیغاتی لازم دارید که در آن پیجتان تگ شده باشد. تبلیغات اینستاگرامی موفق از پیش از انتشار محتوای تبلیغاتی در پیج‌های مقصد شروع می‌شود.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
چگونه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب میکند؟